klik klik klik...

Thursday, July 8, 2010

percubaan pertama..dalam proses untuk mendapatkan hasil darimu..oohh halba

semalam..sampai je rumah terus masak air untuk rendam halba yang kubeli di pasar tani kelmarin...xsabar nak tgk hasilnya..tapi aku cuba positif kan berfikir..setiap percubaan tidak semestinya akan terus membuahkan hasil...yakin pada diri..supaya niat murni ini akan berjaya..aku akan terus mencuba sehingga mendapat hasil yang memberansangkan..insyaAllah..mudah-mudahan semuanya akan erhasil..xsabar untuk blk dan mencuba untuk malam yang kedua pulak...

2 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

hg nk bagi byk susu ka apa?aku dulu pun rendam gak halba ni.lagi satu,mkn lobak putih byk skit.boleh tambah susu gak.huhu...

halimatun said...

ha la..nak bg byk susu..tp xmenjadi sgt..la ni aku dok mkn habbatus sauda lak..alhamdulillah ada la jugak..klu blk keja tu anak aku syok ja minum..tp mai mlm ja dh kurang...

klik klik

Sponsors

Followers