klik klik klik...

Tuesday, June 1, 2010

jommla

ramai yg pernah dengar pasal joomla ni kan?? pertama kali belajar joomla masa di UTHM..masa short sem..utk subjek usahawan siber klu xsilap..en zubaili nya subjek..masa tu apa pun xtau ..xreti nak godek2 joomla ni..wat esemen pun sekadar yg termampu ja..
tapi alhamdulillah..sepanjang praktikal di UNIT SISTEM MAKLUMAT, POLITEKNIK TUANKU SULTANAH BAHIYAH..pn sab byk mengajar aku guna joomla ni..dan waktu itu..aku dengan kak lela sama2 belajar..kak lela bangunkan web puspanita dan aku ptsb versi BI..pn sab juga pas kan web ptsb surveyor kat aku..seronok sgt masa tu..
yg paling xakan aku lupakan waktu diajak oleh pn sab bersama2 dia membangunkan website CIDM POLITEKNIK menggunakan joomla..dari pagi hingga petang menginjak ke malam..selama 2 hari berkampung di unit multimedia bertungkus lumus menyiapkan web bersama arwah en.jazmi ketua unit multimedia PTSB..
kini..aku kembali menjengok joomla ..sekadar utk refresh..klu ditinggalkan lama nnt mesti akan trs xingat dh..

No comments:

klik klik

Sponsors

Followers